קרעי: "התיקים הבכירים צריכים להישאר במפלגת השלטון"

    אייל ראובן No Comments on קרעי: "התיקים הבכירים צריכים להישאר במפלגת השלטון"

    חה"כ שלמה קרעי בשיחה עם 'קול חי': "אף אחד לא מתערב לנו את מי למנות לשרים ועם מי להקים ממשלת. תיק הביטחון זה תיק שצריך להישאר במפלגת השלטון. גם האוצר והחוץ"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:26
    21.05.24
    מנחם טוקר No Comments on ממתי מותר להסתפר השנה: פולמוס הלכתי מרתק ב'זמן אוויר'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר (שני), והתייחס לקשיים במשא ומתן להרכבת ממשלה. "זה טבעו של משא ומתן שיש חילוקי דעות, כולם רוצים כלים לממש את ההבטחות לבוחר ולכן זה מתעכב. דווקא בגלל שכולם הבטיחו את אותן הבטחות כולם רוצים את אותם כלים לממש אותם".

    "אנחנו לא פוסלים את סמוטריץ", הבהיר קרעי והתייחס לפרסומים על לחץ אמריקני שלא למנות אותו לשר הביטחון: "אף אחד לא מתערב לנו את מי למנות לשרים ועם מי להקים ממשלה. אנחנו מדינה ריבונית. תיק הביטחון זה תיק שצריך להישאר במפלגת השלטון. גם האוצר והחוץ".

    הוא הדגיש כי "בני גנץ הוא איש שמאל ואנחנו לא הולכים להקים איתו ממשלה. הוא לא יאפשר לנו לעשות שום דבר שיחזיר את הביטחון האישי".

    קרעי שב והסביר: "אי אפשר שנחלק גם את האוצר וגם הביטחון ובסוף הליכוד תהיה כמו עוד מפלגה בתוך הקואליציה. מה עם החינוך, מה עם המשפטים שסמוטריץ הבטיח שם רפורמה יסודית – למה הוא לא דורש את התיק הזה?"

    לדבריו "יש כאן אחריות כבדה על מנהיגינו להעיף את הממשלה הזו. אני מעריך שהמנהיגים האחראים שלנו יגיעו לעמק השווה לשביעות רצון כולם. החבורה הזו הייתה כתף אל כתף באופוזיציה שנה וחצי ולא נכנעה לפיתויים".

    ביחס לביקורת שנשמעה מצד ביטן, אמר קרעי: "אף אחד לא מאיים, ביטן ליכודניק והוא בסוף יקבל החלטה לטובת הליכוד. זה בסדר שאנשים כועסים אבל בסוף כל אחד יקבל את שלו ואנשים יפעלו לטובת מדינת ישראל".



    0 תגובות